Uzasadniaj wydatki na IT w prosty sposób

Zobacz wpływ ryzyka na całą organizację i przekonaj interesariuszy do zakupów. W prosty sposób prowadź proces oceny dostawców.

Z czym możesz mierzyć się jako szef IT?

Jeżeli którąś z wymienionych sytuacji spotykasz w swojej pracy, to trafiłeś w dobre miejsce.

1

Liczne wymogi wobec IT w procesie szacowania ryzyka

W dobie dyrektywy NIS2 i rozporządzenia DORA wymogi dotyczące ryzyka ICT rosną i działy compliance oraz bezpieczeństwa oczekują od IT: oceny dostawców ICT, oceny podatności, a także przekazywania informacji o wszystkich aktywach na poziomie ogólnym i przypisywania ich do procesów. Wszystkie te zadania odciągają od priorytetów w pracy działu IT i zabierają wiele czasu.

2

Nowe skomplikowane procedury

Opracowywanie procedur wewnętrznych dotyczących zarządzania ryzykiem ICT, incydentów ICT, testowania odporności operacyjnej, zarządzania ryzykiem związanym z dostawcami usług ICT oraz zasad wymiany informacji nie zawsze jest dokładną odpowiedzią na realne zagrożenia, a niestety angażuje działy IT.

3

Realizacja wymagań audytowych nie kończy się

Aktualizacja narzędzi takich jak rejestr ryzyk nigdy nie osiąga stanu pełnego przygotowania do audytu, ponieważ jest wiele modyfikacji dokumentacji, która wpływa na pozostałe ryzyka.

4

Ocena dostawców ICT – nowy element w środowisku IT

Nowe wymagania DORA wymuszają ujęcie wszystkich dostawców ICT w całościowej analizie cyber bezpieczeństwa. Brak informacji, który spośród nich jest kluczowy dla organizacji według DORA. Jak ocenić dostawców i jak odpowiednio sformułować warunki współpracy?

5

Zmiany w cyberbezpieczeństwie

Cyber bezpieczeństwo to obszar ciągłych zmian zarówno po stronie nowych zagrożeń jak i nowych przepisów prawnych, za którymi nie jesteś w stanie nadążyć w pojedynkę.

Nie jesteś pewny czy RIG DORA jest dla Ciebie?

Co RIG DORA
daje Działom IT?

  • Uzasadnienie budżetu na IT

    Masz szacowanie ryzyka, które uzasadnia priorytety budżetowe. Możesz automatycznie symulować ryzyko, aby wykazać jego wpływ na organizację i w łatwy sposób uzasadniać potrzeby zakupowe. Dzięki temu zdążysz z rozwojem infrastruktury informatycznej przed wejściem w życie rozporządzenia DORA.

  • Oszczędność czasu przed audytem

    Możesz zautomatyzować szacowanie ryzyka w organizacji, aby nie musieć w sposób ręczny dostarczać informacji przy każdym audycie.

    Możesz z łatwością przekazywać aktualne informacje o wszystkich aktywach na poziomie ogólnym do działów compliance i security. Możesz sprawnie przypisywać aktywa do procesów, ponieważ masz gotowe kategorie zasobów (do których przypisane są zabezpieczenia) uporządkowane w sposób zrozumiały dla działów compliance i security.

  • Ocena dostawców ICT

    Możesz korzystać z ankiet dla dostawców ICT i zautomatyzowanego szacowanie wpływu danego dostawcy na organizację.

    Wiesz, które z obsługiwanych przez dostawców aktywów są obarczone ryzykiem i w jakim stopniu. Narzędzie umożliwia mapowanie procesów, w których może uczestniczyć każdy rodzaj aktywów (łącznie z umowami i ankietami o dostawcach ICT), bez znaczenia czy są one powiązane z dostawcami wewnętrznymi, czy zewnętrznymi.

  • Ocena podatności

    Prowadzisz ocenę prawdopodobieństwa zdarzeń w sposób zautomatyzowany.

  • Wiedza oparta o dane

    Masz pełną wiedzę od ręki. Możesz błyskawicznie ocenić stan bezpieczeństwa i zasymulować „what if” na każdym kroku przygotowania do audytów. Twoje decyzje i dalsze kroki w celu poprawy bezpieczeństwa podejmowane są w oparciu o twarde dane. Narzędzie posiada takie funkcje jak zautomatyzowane: raporty analityczne i plany postępowania.

Po zapisie skontaktuje się z Tobą nasz konsultant.

Zapyta Cię o Twoje potrzeby dotyczące DORA, które przekaże wybranemu dla Ciebie doradcy.

Prezentacja potrwa 30 min.

    Administratorem danych osobowych jest DAPR ... rozwiń

    Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności